steson goes Florida !

upgrade: suite !!

Vanochtend zijn we rond 13:00 uur pas vertrokken vanuit dat heerlijke hotel op Tavernier. We hebben nog van het strandje en de zon genoten.... Ze hadden zelfs nog een leuk verkleedhokje met douche en allerlei leuke details.

We hebbendaarna onze spullen gebracht naar het Hampton Inn in Miami waar we, bleek later, een upgrade hebben gekregen !! Gaaf zeg..... We kwamen in kamer #900 en deze bleek compleet met keukentje en aparte slaapkamer ! Heerlijk hoor, want morgen worden we pas rond 12:00 uur opgehaald om naar de cruise te gaan.

We zijn vervolgens (zonder al die koffers en tassen) de auto weg gaan brengen naar Alamo. We hebben 3 weken echt een fantastische auto gehad en die heeft ons toch door half Florida gebracht. We zijn de shuttlebus ingestapt naar het vliegveld en daar vandaan de hotelshuttle naar Hampton Inn. Maar voordat we goed en wel de halte vonden voor de hotelshuttles, waren we al een half uur verder...... Nee, Miami Airport vinden wij niet praktisch en lelijk. Dat aan gaat straalt LAX meer uit !

Maar goed, we hebben het hotel weer gevonden en bij de Publix heb ik heerlijke pizzapunten gehaald en Steve warme kip met brood. Daarna wilden we eigenlijk naar het zwembad, maar bleek die nu net helemaal in de verf te worden gezet !! Jammer...... Maar morgen kunnen we er wel heen, dus gelukkig maar. Nu maar uit 88.000 zenders iets op TV zoeken wat de moeite waard is om te kijken (de helft is sport, nieuws en Tommy Teleshop of zoiets).......

Morgen gaan we cruisen, dus tot over een paar dagen !!!!!

Hamba