steson goes Florida !

onze trouwdag op Tavernier

Eigenlijk is er niet zo heel veel te vertellen ;-)

Op 1 juni 2002 zijn wij getrouwd en dat was ook al een bijzondere dag in Blijdorp ! Nu, 9 jaar later, blijft het een bijzondere dag als je op de Florida Keys zit !! Met een temperatuur van 30 graden en de zon is het gewoon heerlijk genieten ! En ook omdat dit een leuk hotelletje is. Heb nog maar eens een rondje gemaakt;

Verder heb ik de hele middag gelezen en is Steve gaan vissen en hebben we een pijlstaartrog, een kleine barracuda en een groene leguaan gezien. Onze 'buren' zijn hier best lang en kwamen speciaal om te duiken. Toen ze dit hoorden waren ze erg verbaasd, omdat zijn met duiken dit allemaal niet eens gezien hebben ! Best sneu.....

We hebben de BBQ weer aangestoken met overheerlijk saté en spare-ribs en hebben gezellig staan kletsen met de buren. We hadden ook best veel boodschappen over (wij gaan morgen op de boot), dus we hebben ze blij kunnen maken.... Helaas was de zonsondergang weer achter een enorme wolk, maar daarna hebben wij ons feestje geëindigd met vuurwerk !! Dat was echt wel leuk: vuurwerk op 1 juni !!

Vanmiddag vertrekken we weer naar Miami. Voor ons het gevoel dat de vakantie voorbij is, maar die duurt nog een week !! En we gaan natuurlijk cruisen en nog twee nachten op Miami Beach !! Op de boot waarschijnlijk geen internet, dus

catch you later !!!

Hamba