steson goes Florida !

vis met tanden en dolfijnen !!

Ik wilde jullie dit verhaal niet onthouden !!!!

Onze laatste volle dag in de villa en we bleven heerlijk relaxen bij het zwembad en Steveging vissen. Na weer de (inmiddels niet echt meer spannende) Meervallen te hebben gevangen, trok ineens zijn dobber helemaal naar onderen ! De vis die eraan hing vocht voor zijn leven en toen deze uiteindelijk boven kwam, schrokken we echt onwijs en deinden terug van de tanden die zichtbaar werden in de bek !!!! Oké...... En nu ? Met het schepnet hebben we de vis binnengehaald, en later bleek diteen Schaapskop-zeebrasem te zijn.

Toen kwam de uitdaging: hoe haal je het haakje uit deze bek met compleet melkgebit ?? Uiteindelijk is het wel gelukt en werd de vis teruggezet in het water. Wel gaaf zeg, maar nadat ik die zwartpunt-haai had gezien en nu weer deze tandenvis weet ik ZEKER dat ik hier echt niet ga zwemmen !!!

Er kwam trouwens ook weer een kleine depressie onze kant op, dus we zijn even heerlijk binnen gaan lunchen.

Het bleef droog en de zon kwam weer door, dus Steve is weer gaan vissen en ik dacht eens een verhaaltje achter te laten in het dagboek van de eigenaren van deze villa.

Ik was al een eind op weg, verhaal geschreven over de haai die we hadden gezien maar geen dolfijnen, toen Steve ineens binnen kwam stormen: dolfijnen voor onze villa in het kanaal!!! Ik hadhem niet horen roepen, ik zat binnen met een radio aan..... Dus snel de videocamera en het fototoestel van de tafel gegrist enhals over de kopnaar de waterkant. En ja hoor: twee dolfijnen die aan het jagen waren op vis !!! Zooooooo gaaf...... Gewoon voor je neus !

We waren eigenlijk helemaal perplext: een haai EN dolfijnen voor de villa. Moet niet gekker worden !! Het toeval was dat ik dus al aan het schrijven was in het boekje, dus ik heb dit maar even gecorrigeerd ;-)

Ik heb het idee dat we echt alles meemaken en zienwat deeigenaren in de laatste 10 jaar gefaseerd hebben meegemaakt......En dan heb ik nog nergens gelezen over de haai, dus hebben wij weer een primeurtje !! Tja, dat heb je als je een vent hebt die gek is op vissen......

Oh, op de valreep: nog meer tandjes.....

We zijn uiteindelijk bij de Publix nog boodschappen gaan doen voor de (ietwat lange) autoreis en daar zagen we vuurwerk liggen !! Gewoon een pak met 3 enorme vuurpijlen voor 10 dollar..... Leek ons wel leuk voor onze trouwdag komende woensdag, dusSteve heeft wat pijlen gepakt. Bij de kassa vroeg de vrouw of Steve oud genoeg was voor vuurwerk te kopen !!! Ha ha ha..... Er lag ook Heineken op de band !! Vroeg ze niks over !!

In het land waar je op je 16de mag autorijden, een vuurwapen kopen enop je 21ste pas alcohol mag drinken,zou Steve niet oud genoeg kunnen zijn voor wat vuurpijltjes ??? We lachen ons rot !!!

Wat een geweldige vakantie tot nu toe. Ja, we zijn verslaafd aan de USA !!

Reacties

Reacties

ma & karel

Wat een spannende avontuur voor jullie! Wij vindt het super voor jullie! luv ma & karel. x

Marieke

Hey Son,

Mochten jullie nog gaan out ergen, zouden jullie dan misschien voor mij naar all stars schoentjes voor Imke kunnen kijken? Maat 22??????

Ik hoor het wel

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba