steson goes Florida !

Dolphin-Explorer

We hadden tickets voor de eco-tour van National Geographic op de Dolphin Explorer, maar het weer gooide flink roet in het eten !! De onweersbui bleef behoorlijk langs de kust van Marco Island hangen en we hebben bij de Marina gevraagd of we 's middags mee konden. Was geen probleem, gelukkig maar !!! Zag het niet zo zitten in dit weer......

Om 13:00 uur was het flink opgeklaard en zijn we de boot opgegaan. Al vrij snel liet dolfijn Lucky Charm zich zien en speelde met de golven van de boot, erg gaaf !!

We voeren ook langs het gebied dat bekend staat als '10.000 islands', een mooi gebied van mangrove. We zagen nog een jonge visarend op het nest en pelikanen in bomen....... Heel apart !!

Het was een leuke middag en het was toch behoorlijk warm geworden !! De crew had van de eco-tour foto's gemaakt van Lucky Charm en de visarend met zijn jong en die hadden ze geprint en gaven ze ons mee, echt geweldig !

We hebben in totaal 16 dolfijnen gezien vandaag, dus een aardige dag. Zaterdag hebben we een laatste dag in de villa en zondag vertrekken we naar Key West. Vooralsnog kan ik niet ontdekken dat er internet aanwezig is in de hotels die we aandoen, dus waarschijnlijk wordt het reisverslag van de Keys pas komende donderdag in het dagboek gezet !! Dus niet afvragen wat er mis is, de foto's worden heus wel gemaakt ;-) !!