steson goes Florida !

What a catch !!

Wat vang je met een hengeltje in de zee met een garnaal aan de haak ?? Juist, een vis:

En wat kun je nog meer vangen ???? Dat raden jullie nooit !!!! Een zwarte Skimmer !!

Die arme vogel vloog tegen de vislijn aan terwijl hij over het water scheerde en zat dus vast. Steve heeft 'm los kunnen maken, maar omdat zijn vleugels nat waren geworden, kon 'ie niet meer wegvliegen ! Dus een geschikte kans om deze watervogel (familie van de Stern) van dichtbij op de foto te krijgen.....

Verder was de zonsondergang echt prachtig, kijk maar naar het foto-album...... En Steve heeft het altijd erg naar zijn zin als hij kan vissen !!

Reacties

Reacties

lau

Hallo vakantiegangers!!!

Allereerst Son nog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag ook namens Peg, Maarten en alle andere!
Nog vele jaren vol geluk liefde gezondheid en mooie stranden met palmbomen... hahaha
Eerst wilde ik je een dag te vroeg feliciteren en nu ben ik een dag te laat... schaam me diep... gooi het maar op zwangerschapsvergeetachtigheid ;-)


Mooie vangsten Steve!!!!
Alleen een beetje jammer van die vogel...
Maar ik begrijp dat hij door jullie goed verzorgd is.
Son heb mijn nieuwe buro...eindelijk
En Lin mag nog een jaar blijven...joepie!!!
Verder is Nasjoe ook begonnen.
Zo genoeg werk-info
Genietse!

Liefs Lau en Teunis

ma & karel

Geweldig, wat een prachtige omgeving! Blij dat jullie naar je zin hebben! Steve lijkt Karel wel met de vogel, Karel vingt een aanvliegende eend toen hij ook aan het vissen was, zit in de familie denk ik? luv jullie. x ma & Karel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba