steson goes Florida !

Marco Island: strand en villa

Op het moment van schrijven ben ik volgens de Nederlandse tijd jarig !!! Grappig, hier is het nog maar 24 mei 18:30 uur...... Dus nog geen kadootjes of een mysterieuze envelop open maken (ha ha).

Gisteren zijn we de hele dag bij de villa gebleven en ik heb er eindelijk wat foto's van gemaakt. Dit is de voorkant:

Een een blik op de achterkant (lanai met zwembad):

De rest van de foto's staan in een fotoboek.....

Gisteren heeft Steve nog vissen gevangen in het kanaal; meervallen en een andere vis (geen idee wat voor één). Het was de hele dag bewolkt, dus erg lekker want in Florida kan het erg heet worden !!

Vandaag zijn we vroeg naar het strand gegaan. We zijn naarhet meest zuidelijke strand gegaan en het was er heel breed ! Heel mooi wit zand, dus ik ga maar een flesje vullen (een beetje voor Paul en de rest voorons zelf). Steve had zijn hengel ook mee en stond heerlijk te vissen. Een andere man stond naast hem met een hengel, maar Steve had uiteindelijk beet !! Hij trok er (bleek later volgens Google) een Florida Pompano uit, best een knoeperd. Die andere man was echt jaloers !

We zagen ook veel gebeuren in de zee !!!! Pelikanen die vlak over het water scheren en kraaien die tassen kapot scheuren en van alles pikken wat maar te eten valt..... Ook een stern en een alk gezien, maar boven alles: DOLFIJNEN !! Zo vlak voor onze neus en echt dichtbij !! Een moeder en een kleintje, echt heel leuk om te zien. Helaas heb ik een foto van een dolfijn in de verte, maar ze waren er wel dus ik heb echt zitten genieten......

Vanavond gaan we terug naar het strand om de zonsondergang te kijken. Hopelijk wordt die heel mooi, het is de eerste voor ons deze vakantie aan het strand....... Maar tot dan zitten we weer aan en in het zwembad in onze villa, ook een heerlijke plek om te hangen, of wat anders:

Ik kan hier nog even genieten van mijn 37 zijn...... Morgen mijn verjaardag vieren !!!

Reacties

Reacties

Han en Jeanette

Hoi Sonja,

Had je al een sms gestuurd, maar nu vanuit de trein om 6:15 uur 's ochtends heb ik je toegezongen.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

ps. weet niet wat dat is met reclames maar naast de foto van stephen in het zwembad staan allemaal advertenties over goedkope zwembaden. Hoe doen ze dat toch?

Christa Geleijn

Hee Son..

Van harte gefeliciteerd!!!!

Zijn jullie Steve zn gewone broeken vergeten in de andere villa??Op elke foto staat hij in zn zwembroek.. :P
Echt super mooie foto's en erg leuk om mee te lezen!!
Nog een fijne reis en ik blijf nog ff lezen hor!!

Liefs Christa

ma & karel

Excuseomoi! Jullie met jouw Villa ha! wij zitten ook in een Villa met uitzicht op een prachtige tuin en jacuzzi, en wat een rust! Heerlijk! Nou, genieten ervan samen, leuk dat Steve toch wat gevangen hebt, maar waar zit jij op de foto's? Tot gauw! Liefs Ma & Karel. x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba