steson goes Florida !

naar Marco Island: nog meer villa-perikelen !!

Vandaag zijn we redelijk op tijd onderweg gegaan en hebben de villa in Sandy Ridge opgeruimd achtergelaten met de sleutel in de key lock-box. Nu maar hopen dat ze er bij kunnen ;-D

Na een lange rit over de I-4 WB kwamen we weer in Tampa Bay en zijn we (na betaling van welgeteld $1) over de Sunshine Skyway Bridge gereden, heel hoog over de baai. Onderaan zijn we gestopt en heeft Steve voor de eerste keer zijn hengel uitgegooid.... Niet echt lang, maar het was wel even relaxed.

Aan de zuidzijde liggen mooie eilanden, de wegen daar waren echt heel mooi en rustig en we hadden het idee dat we weer op Maui reden !! Het water was echt heel erg blauw, zoals we het op Cuba ook hebben gezien, Het is wel zo dat je in Florida een bootje moet hebben, anders hoor je er niet bij !!

Op Longboat Key stonden weer de meest prachtige huizen. Sarasote was best druk, dus zijn we snel verder gereden richting Venice. Daar zijn we richting een strand gereden waar veel haaietanden worden gevonden en zijn we even af gaan koelen in de zee.....

Toen we aankwamen op Marco Island, hadden we het adres snel gevonden, alleen........ GEEN KEY LOCK-BOX !!! Wat nu weer ??!! Overal hebben we gekeken en de aanwijzingen wel tig keer gelezen, maar we kwamen er echt niet uit. Dan maar weer bellen (zucht). Er stond een telefoonnummer op de brief en de naam Martin. Martin nam gelukkig wel op, maar werkte al 2 jaar niet meer voor de villa-rentals en de key lock-box zat daar ook al een tijdje niet meer. We hadden dus oude informatie meegekregen !! Pfffff...... gaat weer lekker. Martin is voor ons rond gaan bellen, zelfs naar San Francisco naar een kantoor en na een half uur kwam hij naar buiten en wenkte ons om achter hem aan te rijden. Inmiddels had Steve ook al iemand van American Estates uit zijn bed gebeld (het was in NL 00:30 uur) en die man was even de weg kwijt en snapte er niks van. Martin had ons gelukkig bij de juiste lokatie gebracht, had zelfs de juiste code van de key lock-box en zo kregen we gelukkig toch nog de sleutel van de villa !!! Martin bedankt !

Wij konden de villa wel goed vinden en zag er prachtig uit. Maar dat wist ik al van Google maps. Maar op het moment dat de voordeur open ging, volgden bij ons de oehs en aahs....... Jemig, wat MOOI en groot !! Het is alleen begane grond met diverse zithoeken, 3 slaapkamers, een garage en een apart kantoortje. De lanai met zwembad was echt mega-groot en helemaal omgeven met een gaas-afscheiding tegen de insecten ! De villa staat aan het water met een apart piertje waar Steve heerlijk kan vissen.

Vanuit alle hoeken en gaten kun je op de lanai komen, zelf uit de grote slaapkamer (waar wij dus slapen). Bij die slaapkamer hoort ook een hele mooie badkamer met groot bad. Ik heb alvast wat foto's, de rest volgt (want de zon was inmiddels al onder.....)

Er komen meer foto's on één van de fotoboeken...... Op de lanai komen trouwens in het donker hele kleine kikkertjes met een grappig geluid ! Ik denk dat we morgen 'thuis' blijven en even uitrusten !!

Hamba