steson goes Florida !

Universal Studios

Vandaag was het een hele warme dag, zo'n 35 graden, en wij dachten dus naar Universal Studios te willen !! Afijn, het was dus erg rustig daar in de ochtend, maar we hebben wel meteen Express Tickets gekocht, dus geen rijen voor ons vandaag !!

Het eerste wat wij tegenkwamen was Shrek 4D. Erg leuk met een apart filmpje van Shrek, Fiona en Donkey. Daarna zijn we doorgegaan naar Twister waar ze een tornado nabootsten compleet met vliegende koeien !! Toen naar de Revenge of the Mummy, een achtbaan in het donker en echt heel gaaf !

Daarna zijn we door New York gaan wandelen en kwamen we een live optreden tegen van de Blues Brothers. Heel gezellig met al die dansende mensen. Toen we verder liepen, reden ze nog voorbij in hun eigen aparte politieauto, stoere bak !

We wilden daarna naar Beetlejuice, maar die begon nog niet dus zijn we doorgegaan naar Disaster. Dat was een attractie die we niet zo hadden verwacht ! Er werden mensen uit het publiek gehaald om te acteren en daarna werden de opnamen gemaakt. Daarna gingen we in een soort metro en reden we een station binnen. Begon ineens alles te beven, water stroomde binnen, tankwagens ontploften en een andere metro ontspoorde naast ons ! Wow, dit was even onverwachts !

Daarna zijn we teruggegaan naar Beetlejuice, maar dat bleek een zangshow en viel dus tegen. Maar Beetlejuice leek wel net echt !

Vervolgens zijn we doorgelopen naar..... toedoe, toedoe, toedoe....... JAWS !! Echt zo'n standaard boottochtje, maar we mochten het niet missen !

We kwamen ook de FearFactor-show tegen, bekend van de TV. Was geen ene (piep) aan, dus snel weer weg ! Is trouwens een Endemol-productie ;-)

Toen kwamen we Men in Black tegen, waar we in een karretje heen en weer werden geslingerd en moesten we met onze laserpistolen de aliens afknallen !! Echt lachen en Steve had natuurlijk weer de meeste aliens geraakt......

Daarna gingen we de Simpsons Ride in, wij dachten iets kinderlijks maar niets was minder waar !! We kwamen in een rollercoaster maar dan in een soort Imax, dus een film. Echt heel mooi gedaan !

Even bijkomen en op naar Terminator 3D in Hollywood. Dit was een show met acteurs en 3D effecten, altijd erg leuk en ik heb dan de neiging om dingen ‘voor mijn neus' uit de lucht te plukken......

Op het moment dat we weer buiten stonden, kwam Marilyn Monroe voorbij..... Meteen een Kodak-moment dus !!

En toen waren we het park rond....... We hadden nog 1 ding niet gedaan: Hollywood Rip Ride Rocket ! Ik heb dat eens aangekeken en ik zag die karretjes loodrecht omhoog getakeld worden om vervolgens ook weer loodrecht naar beneden te vallen en een looping en een wokkel in te gaan..... Oké, hierna gingen we toch weer naar de villa dus ik er in !! Nou..... ik ben niet misselijk geworden, maar jemig !! Elke keer dacht ik dat het klaar was, maar toen gingen we weer een looping in !!! Pfffff.....

Ik heb vervolgens terug gereden.... JA, jullie lezen het goed ! In de villa hebben we provisorisch een BBQ in elkaar geknutseld en heerlijk steak en spareribs gegeten. In de villa liggen ook DVD's met de nieuwste films, dus ik ga straks heerlijk onderuit op een hele brede zachte bank !! Morgen zien we wel weer verder.......

Reacties

Reacties

ma & karel

Nou, over BBQ gesproken, sorry, maar ik wij hebben jullie heeeeerlijke entrocote op gesmikkeled! Sorry, is een jaar geleden dat ik een normaal biefstukje of iets hebt gegeten, ik maak het goed! Maar ZOOOOOOO lekker, zit nog steeds na te genieten ervan! (ha! ha!) Blij dat jullie nog steeds naar je zin hebben! x Ma & Karel

lau

Hee lieverds!

wat een goede verhalen en mooie foto's weer!!!
Hier alles oke ook met de kleine.
s Nachts lekker actief in de buik.....
Op werk nog wat rustig aan,.... maar daar ga ik je niet mee vermoeien hahaha
Nou geniet nog verders en ik lees jullie mooie verhalen wel!

Liefs Laura Teunis en de kleine NN

Lianne

Hoi luitjes,
Ik zit weer te genieten van jullie verhalen en Son, je bent het schrijven nog steeds niet verleerd..........Mooie foto`s en wat een gave villa !!! XX van ons allemaal

Marieke

Heey Son, niet schrikken, maar Bram vd Vlugt stopt met Sint spelen... Tsja, leven gaat hier gewoon door, je leest het..... Denk, vertel het je maar gewoon, is het niet zo 'n schok over 3 weken. Dussssssssss

Kus

stephen en (sonja)

wat !!!!!!! geen Sinterklaas meer ........ Is hij dood dan. Dat kan niet, mijn wereld stort in. Probeer de eerste de beste vlucht terug te nemen, staatsbegrafenis voor die goed (schein) heiligman. We zullen vanavond ter ere van hem 2 min stilte in acht nemen en ons daarna klem zuipen, hahahahaha ....... pffff geen schoen meer zetten, niet meer braaf zijn het hele jaar, eigenlijk heeft het alleen maar voordelen. Leve de Sint...

Marieke

Nee, hij is niet dood maar na 25 jaar vond hij het genoeg. Het is nu Kees Flodder (de mannelijke dan hè, niet Tatjana....) maar ik zal de honneurs voor jullie waarnemen en jullie deelneming doorgeven hoor! Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba