steson goes Florida !

Sea World

Vandaag was het tijd voor een ander park: Sea World. We weten inmiddels de weg hier, dus de TomTom kon in het dashboardkastje blijven......

Bij Sea World was het nog niet echt druk, dus redelijk vooraan geparkeerd. We hebben na de ingang meteen Quick Que Passes gekocht, zodat we niet in rijen hoeven te staan bij attracties. Kregen we een rood bandje om, fijn. Maar het was meteen tijd voor de eerste show met dolfijnen en vogels, dus wij er naartoe en we zaten redelijk bovenin. Mooi uitzicht !! De show was heel mooi met mooie stunts en er vlogen overal ook papegaaien en er kwam ook een grote condor langsvliegen !!

Daarna gingen we meteen door naar de zeeleeuwen-show. Erg grappig en aan het einde kwam nog een lelijk beest tevoorschijn zeg, en dik !!

Toen was het tijd voor een rollercoaster..... de Kraken ! We zaten helemaal vooraan en dat ging gelukkig goed bij mij, niet misselijk en de Kraken was eigenlijk best leuk !!

Tijd voor Shamu ! Op naar de Orka-show en druk dat het daar was !! De show wordt twee keer gehouden op een dag, dus volgens mij was de rest van het park leeg en zat iedereen bij de show. Voor de show begon, moesten alle millitairen gaan staan. Steve wilde ook gaan staan, maar ik heb hem maar tegengehouden ;-). Wat nationalistisch zeg !!

Shamu heeft een kleine Orka, Makaio, en heel erg leuk om te zien datMakaio ook van alles aan het leren is. Hij probeerde ook het publiek nat te spetteren met zijn staart, lachen !! Nee, we zijn niet in de splash-zone gaan zitten !! Iedereen werd echt totaal nat daar en mijn fototoestel kan niet tegen water, dus we hebben het niet gedaan......

Toen hadden we bijna alle shows gezien, dus op naar de andere attracties ! Steve ging in de Manta, een rollercoaster waar ik dus niet in durfde, daar hingen zeondersteboven in ! Hij istwee keer gegaan..... Daarna zijn we een rondje gaan lopen langs alle andere zeedieren, bij de pinguins stond je op een rolbaan......om uiteindelijk de Atlantis in te gaan. De spullen in een locker wat niet nat mocht worden en via de Quick Que Line zo in het bootje. Op zich werd je wel iets nat, maar het viel mee..... We hebben ook de dolfijnen nog onder water gezien, erg mooi.

We kwamen ook nog een gelovig iemand tegen: een jongeman in een Feyenoord-shirt !! Ze bestaan nog (gelovige mensen) ha ha ha.Daarna ging Steve nog twee keer in de Manta en zijn we nog een keer in de Kraken geweest en toen vonden we het welletjes.

Op de parkeerplaats was het nog even zoeken naar de auto (ahum) en uiteindelijk naar de villa gereden.

ma & karel

Jullie kwam een gelovigen tegen met een Feijennoord shirt, maar ik wist niet dat die ook bij de E.O. of Jehovah's getuigen zaten? Grappig! x ma & karel

Mirjam

Mmmm... volgens mij doen jullie wel meer dan 2 x per dag iets leuks !!!

Lekker genieten jullie, dubbel en dwars verdiend!!!!

Liefs x Mir x

stephen en sonja

bedankt Mir,

we doen wel meer dan 2 leuke dingen per dag..... !!! Inderdaad lekker genieten hier. Leuk dat je meeleest.

grt Son en Steve

Hamba