steson goes Florida !

Berichtjes

Even wat berichtjes tussendoor voor de mensen thuis:

Karel & Gloria (ma): bedankt voor het geduld met de pui bij ons..... We zijn ergens wel blij dat we zelf niet thuis zijn, maar vinden het wat minder leuk voor jullie. Hopelijk komt alles goed ! Hier is in ieder geval alles oké.

Gerda (ma): heel veel plezier met je vakantie en daarna heerlijk genieten van de tuin..... We hopen dat je meeleestmet ons !! De villa is prachtig hier.

Marcel & Janet: Bedankt voor het ophalen van de oude verwarming !!

Rob & Linda: Lin, we hopen dat alles goed gaat. Rob, we hopen dat je nieuwe baan bevalt. Leuk dat jullie meelezen !!

Marieke: Meest trouwe lezer..... Die splash-zone is een leuk idee hoor, maar hebben we niet gedaan !! Mijn fototoestel is niet waterdicht ;-) Maar Florida is fantastisch !!

Han & Jeanette: Weten jullie nog dat we ooit een villa wilden huren in Florida.... Hadden we moeten doen !!

Simone: Had je eigen vent naar ons huis gestuurd voor de klus, had het wel goedgekomen;-) We hebben alle vertrouwen er in...... Maar dat boottochtje staat nog steeds hè ?!

Lauwtje: Ik hoop dat alles nog steeds oké is met de kleine NN ;-) Sta absoluut niet stil bij het werk, maar hoop wel dat jullielekker bezig zijn.....

Paul: helaas geen potjes bij ons. Ik probeer wel wat anders te verzinnen, je gaat het zien !

Brenda: De Atlantis staat begin juli gepland, dus ik duim voor jullie dat het rond de 5e is.... Een onvergetelijke ervaring !

Dirk: We weten zeker dat jullie Florida ook fantastisch gaan vinden !! Misschien combineren met Cuba ? Alles kan tegenwoordig toch !?

Han en Jeanette

Die villa gaan we heus nog een keer huren. Florida staat nog steeds op ons verlanglijstje hoor. Doen we het over een paar jaartjes of zo en als jullie dan ook mee gaan dan weten we gelijk overal de weg.

Hamba