steson goes Florida !

reispapieren en de villa's

Vandaag kwam over de post een dikke envelop van American Estates. Jawel, alle reispapieren zaten er in !! Heel fijn om dit al 5 weken van tevoren te ontvangen..... Aangezien we eerder deze week ook al de e-docs van de cruise hebben ontvangen, zijn we nu dus compleet en al klaar om te gaan !!!

De villa in de omgeving van Orlando blijft vooralsnog een verrassing...... We moeten de sleutel bij een kantoor ophalen, dus spannend tot het laatste moment ! Er zat wel een folder bij deze voucher van Wyndham Bonnet Creek Resort. Erg leuk, maar dit zijn appartementen met gezamenlijke zwembaden. Heel mooi hoor, maar wij hebben toch echt een vrijstaande villa geboekt met een eigen zwembad. Toch maar even een mailtje aan gewaagd of dit niet een foutje is. Je weet nooit en dat aan gaat ben ik erg punctueel in die dingen.

De villa op Marco Island had wel een adres, dus gelijk Google-maps geopend en het adres ingetikt. WOW, wat een mooie villa en aan het water !! Het is 1 mijl naar het mooie witte strand van Marco Island (hopelijk staan er fietsen in de garage, hi hi).
Voor de nieuwsgierigen: 921 Ivory Court, Marco Island.

Nog5 weken, joepie !!

Hamba